Darmowy zabieg dla pacjentów, przeprowadzany podczas szkoleń specjalistów

Od kilku miesięcy nie możesz chodzić, bo każdy krok sprawia Ci ból. Każdy poranek zaczynasz od utykania i tabletek przeciwbólowych. W pracy towarzyszy Ci frustracja, nie możesz się skupić, bo cały czas myślisz, kiedy przestanie boleć. A najgorsze jest to, że masz już rtg, tomografię, rezonans, usg, kilka wizyt u lekarzy i fizjoterapeutów za sobą. I pomimo, że postawiono rozpoznanie i zastosowano standardową terapię, ból barku, kręgosłupa, kolana, stopy, nadal nie odpuszcza. Co teraz? Operacja, która unieruchomi Cię na kilka tygodni? A potem rehabilitacja, terapia blizny, kolejny ból?

Jeżeli znasz ten problem aż za dobrze, terapia kolagenowa bezpiecznym preparatem, podanym do okolicy problemu, jest dla Ciebie.

Dowiedz się więcej o kolagenie i jego działaniu w naszym organizmie!

Zapraszamy Cię do skorzystania z darmowej terapii w czasie warsztatów!

Raz w miesiącu prowadzimy warsztaty terapii kolagenowych, w których uczestniczą najlepsi specjaliści ortopedii, fizjoterapii, pielęgniarstwa, stomatologii, dermatologii z całej Polski. Podczas praktycznych zajęć doskonalimy ich warsztat pracy z pacjentami, takimi jak Ty!

Co Ci oferujemy?

Kolagen podany we wstrzyknięciu działa na obszarze około 2cm od miejsca wkłucia. To zdecydowanie ułatwia wykorzystanie go we właściwym miejscu. Dodatkowo medyczne produkty kolagenowe używane w naszej placówce zostały wyposażone w substancje pomocnicze, które sprzyjają działaniu w konkretnym obszarze.

Podany kolagen odkłada się w miejscu uszkodzenia, bólu, blizny. Twój organizm zaczyna wykorzystywać go do naprawy chorych włókien, a także do wysyła informację do okolicznych komórek, że mają zacząć produkcję własnych łańcuchów kolagenowych, w które będzie można wbudować ten podany z zewnątrz. W ten sposób iniekcja nie tylko ułatwia ciału regenerację, ale także aktywuje i wzmacnia jego własne systemy naprawcze.

Efekt regeneracyjny powoduje również szybkie ograniczenie stanu zapalnego i zmniejszenie dolegliwości bólowych. Dzięki temu wkrótce wracasz do pełnej sprawności.

Czy terapia kolagenowa jest bezpieczna?

Kolagen typu I zawarty w produktach medycznych do iniekcji, jest łatwo przyswajany przez nasze tkanki i nie powoduje reakcji alergicznych. Naturalne procesy zachodzące w ciele nie ulegają zaburzeniom pod wpływem iniekcji. Stosowane przez nas produkty nie zawierają żadnych substancji zabronionych przez Światową Agencję Antydopingową i mogą być podawane zawodowym sportowcom.

Kolagen typu I nie wchodzi w interakcje z lekami. Po iniekcji nie jest wymagana rekonwalescencja. Terapię kolagenową możesz połączyć z fizjoterapią, rehabilitacją, podawaniem innych preparatów regeneracyjnych.

Czego od Ciebie oczekujemy?

Podczas Twojego zabiegu będą obecni specjaliści różnych dziedzin medycyny i ochrony zdrowia. Chcą poznać Twoją historię, by coraz lepiej pomagać swoim pacjentom. Zadadzą Ci kilka pytań, zbadają bolesne, chore miejsce i pod czujnym okiem dr Magdaleny Maj podadzą preparat kolagenowy firmy Guna Medical Devices.

Zabierz ze sobą na zabieg wyniki badań, wypisy ze szpitala, wygodne ubranie i pozytywną energię.

Czy takie zabiegi należy powtarzać?

Twój problem może wymagać powtarzania zabiegów co 2,4,6 tygodni od 2 do 10 razy. Podczas Twojej wizyty na warsztatach ustalimy plan działania i zapiszemy na kolejne wizyty. Dalsza terapia jest odpłatna.

Zgłoszenie na darmową terapię kolagenową

Wyślij zgłoszenie na adres szkolenia@drmajpodochirurgia.pl.
Podaj imię, nazwisko, nr tel. a w temacie wiadomości wpisz “Terapia kolagenowa”.

Po zakwalifikowaniu oddzwonimy i umówimy Cię na zabieg.
Uwaga:
Warsztaty planujemy cyklicznie. Zgłoszenia pacjentów przyjmujemy z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

Miej zdrowe stopy!

Poznaj terapie kolagenowe